:'(

Hejhej. Jag är inte på topp idag, jag har just fått veta att en tjej har fått Domino som foderhäst :'(
Nu kommer jag altså inte få rida honom, kanske 1-2 gånger nästa termin vad vet jag? Ska jag lägga ner den här bloggen helt och hållet eller ska jag fortsätta? Det blir ju inget vidare kul då! Domino är ju min :'(
Det har bara gått två veckor på sommarlovet och jag saknar honom så det gör ont redan! :(
Det är 8 veckor kvar! :'o
Jag kommer inte blogga på ett tag, allt kommer bli dåligt i höst!
- Jag kommer inte få vara skötare på domino.
- Jag kommer inte få rida Domino.
- Min älsklingsridlärare kommer att sluta.
- Min ridgrupp på torsdagar kommer nu bli jätte dålig!
- Min bästa vän Emelie kommer att sluta på eken.
Här är en bild på det FINASTE hästen i HELA världen.

FOTO: SANDRA KALSSON.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du kan säkert va skötare på honom, hon har honom ju bara som foderhäst fredag, lördag och söndag! Resten av veckan kan han ju va din sköthäst!!!

2011-06-26 @ 12:51:04
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Stackars dig! :'( <33333

2011-06-26 @ 18:15:34
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0