NFK - FANNY WENGSTRÖM♥

Hellu, ledsen att det var länge sen jag blogga, men jag har faktist inte vart i stallet på länge! Eller jag har vart där men inte fotat eller gjort något speciellt, och då är det faktist inte kul att blogga..  Men idag har jag iallafall haft kul! Idag har jag följt med Fanny till NFK där hon rider och kollat på hennes hopplektion! Det var kallt men kul! Jag hade bara typ shorts så jag gosade in mig i min tröja ett tag. :D
De hoppade ute på en gräsplan, det såg verkligen kul ut! Jag blev som vanligt rid-sugen! Här kommer lite bilder från dagen!

FANNY SOM HOPPAR MED HÄSTEN MELODIE.


EN TJEJ SOM JAG INTE VET VEM HON ÄR, DERFÖR LÄGGER JAG INTE UT EN BILD PÅ HENNE, MEN JAG BLEV NÖJD MED BILDEN :p


VÄRLDEN FINASTE TJEJ. FANNY, JAG ÄLSKAR DIG ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maxine

MEEEEELODIIIIIEEEEE ! omg , jag älskar mello. det var min favohäst o rida förut ! <333333333

2011-05-28 @ 21:45:57
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: Linnea

Melodie står på min ridskola idag jag är skötare på henne!! <33 Vart stod hon på den bilden?

2012-01-30 @ 07:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0